verabert.reismee.nl

Van Bayeux naar Maassluis

Tja, en dan is toch de laatste vakantiedag aangebroken. Na een heerlijk uitgebreid ontbijt vertrekken we, zo’n 700 km voor de boeg. Het weer werkt niet echt mee vandaag, afwisselend regen en soms wat zon. Het eerste deel rijden we tolvrij, maar daarna pakken we toch een stukje tolroute want dat scheelt een heleboel tijd.

Na Tours hebben we geen tol meer en het loopt allemaal prima totdat we halverwege Gent en Antwerpen zijn. We horen de verkeersinformatie, die meldt dat het aan alle kanten van Antwerpen en ook verder richting Bergen op Zoom behoorlijk vast staat. File rijden is nu bepaald niet onze favoriet dus we besluiten om te rijden via Zeeuws-Vlaanderen en daar door de Westerscheldetunnel te rijden. Waarschijnlijk kost het omrijden net zoveel tijd als het in de file staan maar het is wel veel rustiger.

Uiteindelijk zijn we tegen half acht thuis - 2 uur later dan we hadden verwacht.

Alles bij elkaar is het een bijzondere vakantie geweest. In oktober naar Zuid-Spanje is een prima idee – het is nog steeds behoorlijk druk in de steden maar het is niet zo warm weer alhoewel het toch gemiddeld rond de 24? was.

We zijn ook blij dat we zelf met de auto zijn gegaan. Het is wel een heel stuk rijden maar als je met het vliegtuig gaat dan moet je daar een auto huren, die regelmatig 3 dagen stil staat in een grote stad. Wij rijden natuurlijk wel alle twee, dat scheelt. En het verblijf in de verschillende appartementen is ons prima bevallen. Je bent veel meer op je gemak dan op een hotelkamer en het is ook zeker niet duurder.

En dan natuurlijk het toetje – de verrassing van Bert voor mijn 65e verjaardag. We hebben weer genoten en hopen dat jullie dat een beetje hebben kunnen ervaren.

Cok en Rinus

Fijn dat jullie weer veilig en gezond thuis zijn. Jammer voor jullie dat het gewone leven van alle dag weer aanvangt, maar aan alles komt een eind dus ook aan vakantie. Wij gaan jullie mooie verhalen missen, we hebben er van genoten.

Liefs van ons.

yvonne

ja,aan alles komt een eind maar zoals we konden lezen is het zeer geslaagd geweest en kunnen jullie dar fijn op terugkijken.

Paula Fred

Fijn dat jullie weer thuis zijn. Er er licht brandt in de keuken. Het was best wel donker aan de overkant. Zie jullie later. Liefs Paula en Fred

Johan

Het waren weer mooie verhalen en mooie foto's dank jullie voor het delen. Groetjes, Johan.

marion

Bedankt weer voor de leuke verhalen. Ik heb er weer van genoten!