verabert.reismee.nl

Van Evreux naar Cabia

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan want we hebben een hele rit voor de boeg. We willen proberen om bij Burgos te komen zodat we zondag niet zo heel veel meer hoeven te rijden en een beetje op tijd aankomen in het appartement in Sevilla. Het is grijs en een beetje fris buiten.

Als we na het ontbijt – eenvoudig maar lekker en alles ruim voorradig – vertrekken begint het een beetje te regenen. We zitten in het centrum van Evreux en hebben moeite om er uit te komen want er is veel afgezet in verband met een festiviteit. Dat kost ons ruim een kwartier maar dan gaat het prima. Het eerste gedeelte van de reis gaan we over de N-wegen maar dat valt eigenlijk best tegen qua tijd. We besluiten dus toch een gedeelte extra over de tolweg te rijden.

Het gaat allemaal prima behalve bij Bordeaux, daar is het erg druk en hebben we zeker een uur vertraging. Daarna gaat het allemaal heel soepel en we bereiken inderdaad Burgos.
Onderweg heb ik via mijn telefoon een hotel besproken – leuk dat dat allemaal kan met je telefoon – en dat hotel is net voorbij Burgos en ligt pal aan de grote weg. En ook nog voor een klein prijsje namelijk € 36,- niet verkeerd toch?

Alles bij elkaar best een goed verlopen dag, alleen hebben we meer geld uitgegeven aan tol dan we gepland hadden maar de tijd maakt veel goed.

Paula

Goed te lezen dat alles prima is.
De buren zijn gewaarschuwd en de auto staat voor jullie deur.
Groetjes van ons beide

Johan van Aken

Jullie zijn weer heerlijk bezig. Geniet er van hoor. Groetjes, Johan.

Marion

Gezellig weer, die reisverhalen. Ik rij gezellig mee naar Spanje.