verabert.reismee.nl

Van Rotterdam naar Evreux

Helaas moet ik vanmorgen nog werken dus vroeg vertrekken zit er niet in. Nadat ik klaar ben rijd ik naar een collega, die mijn auto gebruikt tijdens onze vakantie. Zij brengt mij naar huis.

Thuisgekomen hebben we eerst een broodje gegeten. Bert heeft alles al in de auto gezet behalve de koelbox en uiteindelijk zijn we om half twee weggereden, uitgezwaaid door onze overburen. Het is lekker weer en de zon schijnt dus we gaan goedgemutst op weg.

Tot aan Antwerpen rijdt het lekker door maar daar stagneert het en pas een stuk na Antwerpen kunnen we weer lekker door rijden. Helaas duurt dat niet zo heel lang want bij Kortrijk loopt het weer vast en kunnen we tot aan Arras maar mondjesmaat doorrijden. Al met al zitten we om half 7 slechts 350 km verder dus dat valt knap tegen. Maar ja, het is vakantie dus we maken ons niet druk.

We eten een ongezonde maar lekkere hap bij een MacDonalds en gaan dan verder over N wegen richting Rouen. Daar willen we in een F1 hotel gaan slapen maar dat zit helaas vol. Daarom maar doorgereden naar Evreux – dat is ook eigenlijk het oorspronkelijke doel van deze dag – en daar checken we om 22.00 uur in in een Ibis hotel.

Een eenvoudige kamer maar wel met bad en het ziet er netjes en schoon uit. We kijken naar de route van morgen en hopen dan in Spanje aan te komen.

Voor nu welterusten allemaal en tot morgen

Reacties

Reacties

yvonne

idd,wat maakt het uit,je bent op weg dus lekker genieten en je mag je verhaaltje ook wel 1 keer doorsturen hoor,we krijgen het nu in 3voud haha,veel plezier verder.

Jacqueline

Hoi Vera en Bert! Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Geniet van al het moois onderweg en rij voorzichtig.
Groet Jacqueline

Sonja

Goede reis en fijne vakantie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!