verabert.reismee.nl

Klaar voor vertrek

Heerlijk morgen op vakantie, toch wel fijn als je geen rekening meer hoeft te houden met de schoolvakanties. We gaan met onze eigen auto een rondreis maken door Andalusië langs de steden Sevilla, Granada, Cordoba, Tarifa en Ronda. We hebben, net als in Rome, appartementjes besproken zodat we ’s avonds lekker kunnen luieren op een bank en, als we dat willen, een wasje kunnen draaien.

Het weer is daar nu heerlijk, eigenlijk hetzelfde als we hier de afgelopen week hadden. We genieten dus nog even na van de zomer daar en komen 22 oktober weer thuis. Dat betekent dat ik mijn verjaardag in Spanje of Frankrijk zal vieren. Iedereen is van harte welkom alleen weet ik nog niet waar we op die dag zullen zijn.

Veel leesplezier en liefs van Bert en Vera

Marcel

Een mooie vakantie toegewenst! Veel plezier en mooie dingen zien en beleven. Groet van Marcel.

Roel

Heel veel plezier en ook dit keer reizen we mee.

Lia de Groot

Geniet er lekker van samen.....ik heb ooit ook de reis gemaakt en genoten en veel mooie dingen gezien!Veel plezier

Eelco en Liesbeth

Een hele fijne vakantie toegewenst samen en geniet er maar lekker van, wij gaan jullie weer gezellig volgen.
Groeten vanuit Brielle.

Cok en Rinus

Een fijne vakantie toegewenst en geniet van de mooie dingen die jullie tegen komen.

Liefs van ons.

Cor en Marianne van Ham.

Hallo Vera en Bert.
Wij gaan weer graag met jullie mee op reis.
Een hele goede reis!
Hartelijke groeten van Cor en Marianne.