verabert.reismee.nl

Aangekomen in Marne, Duitsland

Goedenavond allemaal,

Vanmorgen eerst alles in de auto zetten en de taart halen in Maasdijk voor Kirsten, die is namelijk jarig vandaag. We gaan daar lekker koffiedrinken en daarna vertrekken we richting Duitsland.

Als we bij Kirsten komen wordt er hard gewerkt aan het blad in de keuken, dat moest nog geplaatst worden. We zien Ava nog even voordat ze naar bed gaat, die zullen we best missen tijdens onze vakantie maar je kunt niet alles hebben. We drinken ondertussen gezellig een kopje koffie met heerlijke taart - Jurgen en Janneke zijn er ook.

Om kwart voor 12 rijden we weg, het is heerlijk zonnig weer. Een perfect begin van de vakantie.

We rijden via Amersfoort, Zwolle en Emmen naar Duitsland. Daar rijden we verder richting Bremerhaven en dan naar Gluckstadt aan de Elbe. Daar varen we over met de veerboot. Inmiddels is het 6 uur. We rijden nog een uurtje door naar Marne, waar we eerst tanken en dan een hotel zoeken. Dat is snel gevonden met hulp van de bediende van het tankstation. Een mooi hotel. We zetten de tassen op de kamer en gaan beneden lekker wat drinken en een hapje eten.

Al met al een rustige dag. Morgen weer verder.

johan

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Kirsten en geniet er van hoor. Groetjes, Louise en Johan.
ps. Was gezellig jl dinsdag.