verabert.reismee.nl

Naar Dubai

Vanmorgen om half 4 staat Martijn voor de deur. Hij heeft ons naar Schiphol gebracht en is daarna doorgegaan naar zijn werk. We zijn wel heel erg goed op tijd en het is heel rustig overal.

De gate gaat op tijd open en het vliegtuig vertrekt volgens planning. We hebben drie stoelen voor ons samen dus we kunnen lekker ruim zitten. Ik heb lekker broodjes meegenomen en wat te snoepen.

We landen om half 5 plaatselijke tijd in Dubai – het is hier 3 uur later dan bij ons – en worden met een grote bus naar ons hotel gebracht samen met ongeveer 50 andere Nederlanders. Zij gaan ook allemaal moren aan boord van de Costa Fortuna voor de cruise van 7 dagen.

We brengen onze tassen naar de hotelkamer – een super grote met 2 twijfelaars - en gaan dan lekker naar buiten – het is inmiddels al bijna 7 uur en aardedonker. We lopen wat rond, pinnen wat geld en gaan lekker een hapje eten. Het kost ons het schrikbarende bedrag van 50 dirham – omgerekend ongeveer € 12,50. En het was heerlijk.

Daarna wandelen we terug naar het hotel waar ik nu dus het verhaaltje van vandaag aan het schrijven ben. Straks nog even lekker in het bad en dan lekker slapen.

Kirsten

Fijn dat de vlucht goed is gegaan en jullie lekker de ruimte hadden!
Ben nu al benieuwd naar de verhalen en de foto's

Geniet ervan!

Kus van ons

yvonne lunenburg

Dat is lekker zo ruim zitten in het vliegtuig en spotgoekoop wezen eten ,en nu opnaar de boot,fijne nacht.

Marcel

Fijne en mooie vakantie toegewenst! Niet veel kans dat we elkaar nu weer tegenkomen.

Rinus en Cok

Wij wensen jullie een mooie reis en we kijken weer uit naar de verhalen van jullie belevenissen.

Roel_d

Heel veel plezier luitjes en ik volg met belangstelling jullie avonturen.

Henneke

Fijne vakantie Vera.
Geniet ervan xxx

Eelco en Liesbeth

Fijne rondreis toegewenst,ik zie de verslagen weer tegemoet.
Liesbeth is trouwens gisteren geopereerd, weer wat plaatwerk in de voet gezet en met donorbot en eigen bot, de ruimteopgevuld, verder alles goed verlopen. Ben je een beetje op de hoogte.
Groeten

Eelco

Johan van Aken

Een heel fijne vakantie hoor XXX

Jacqueline

Fijne vakantie Vera en Bert!

Bianca

Gelukkig is de reis goed gegaan!
Ik ben benieuwd of jullie ons vanaf de boot ook op de hoogte kunnen houden:) In ieder geval, heel veel plezier!! XXX

Thea

De eerste stappen in de vakantie zijn al weer gezet begrijp ik. Altijd fijn om een goede vlucht te hebben. En nu maar gaan ervaren hoe het is om een cruise te doen. Ben zeer benieuwd. Heel veel plezier.

Melanie Stoffels

Hoi!
Jullie gaan weer een mooie reis maken, zie ik!
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Heel veel plezier!

Groetjes,
Patrick, Senna en Melanie

Sonja Visser

Fijne vakantie Vera en Bert,geniet ervan

lammert

heeeeee gaat je goed van land rot naar zeebonk.
genietse van de cruise.
top hoor

lammert

mooi schip de fortuna
groetjes aan iedereen aan boord hahaahha
goed personeel

Lia de Groot

Leuk weer een nieuw avontuur, geniet er lekker van.....dan genieten wij van de verslagen!

Trudi Sleeboom

Veel plezier, geniet van deze mooie reis.

Cor en Marianne van Ham

Hallo Vera en Bert.
Een hele fijne vakantie,wij hopen dat jullie er heel erg van genieten.En wij genieten weer van jullie verhalen en foto`s.
Hartelijke groeten van Cor en Marianne.

Janneke

Enjoy!!! ??

Janneke

Eeh haha vaag.. Die vraagtekens zijn n hartje!

Ingrid en Martijn

Hi Vera en Bert, We hebben zaterdag naar jullie gezwaaid. We hadden een overstap op Dubai. Vanuit het vliegtuig naar Amsterdam konden we cruise schepen afgemeerd zien liggen in de haven. Veel plezier!! Groet, Ingrid en Martijn.

Paula en Fred

Hallo bofkonten. Wij dachten al wat is het stil aan de overkant. Zijn niet in staat geweest eerder te reageren vanwege allerlei ziekenhuis bezoeken sorry. Niets ernstig hoor. alles verder ok Wij wensen jullie een top vakantie en dank voor de leuke verhalen. Liefs Paula en Fred.